Tisdag

11.29

Vaknade nyss hos syster Ida och hennes kille Daniel.
Somnade ganska tidigt igår, var skit trött.

Fredag:
Var med Bubba,vi åkte till Degerfors på den sugigaste festen jag nånsin har varit på. Träffade Linus, Jocke, Jenna och Jossan där. Vi tog en buss hem till Karlskoga vid 5 över 12. Efter det gick jag och Linus och mötte Kristian för vi skulle följa med dom på någon fest men det var ganska tråkit så jag åkte hem, träffade Johan och co så de var kul :)

Lördag:
Vaknade hemma, typ gjorde inte så mycke. Åkte till Linus för att dricka kaffe och prata. Efter det åkte jag med bussen till Örebro där jag träffade Nalin. Dennis ringde mej och frågade fall jag kunde fixa öl till dom, det kunde jag så de var bara att stressa tillbaka till Karlskoga igen. Senare på kvällen åkte jag, Nalin, Jocke och Linus till Jessika och festade lite. Jag skulle egentligen inte dricka något, men åkte iväg och köpte sprit så jag misslyckades...... Kom hem vid 5, kvällen var super kul !

Söndag:
Nalin sov hos me, vi vaknade, städade lite, tog de lungt. Vi åkte ner till Sandviken för att vi skulle äta pizza, jag hade INGA pengar kvar på mitt kort, och Nalin hade typ 100 kr kvar så vi delade på en pizza. Efter det gick vi runt lite i Sandviken och pratade typ. Hon skulle till Örebro och jag skulle hem.
Senare på kvällen träffade jag Jessika och några till, kom hem vid typ 3 på natten. Träffade Johan och Linus så det var jätte kul :)

Måndag:
Vaknade vid 7 åkte till Stockholm, träffade Ida och Daniel. Jag, mamma, Amanda, Linda, Noah, Ida och Daniel gick runt lite och käkade och kollade affärer osåå . Kul :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0