Torsdag

00.35

Orkar inte skriva vad jag har gjort under den senaste tiden, kan bara säga att jag lever loppan men har saknat min andra lilla loppa Nalin.

De här inlägget är endast till för Nalin, hon har ju så tråkit nu när hon har vänt dygnet fel så vad gör man inte för sin raifel?
Ajaa, så jävla kul är det att bara skriva om ingenting..... Men jag sa till Nalin att vi skulle börja våra nya liv, träna, sluta skolka, supa och umgosas mer tror jag de va så så kommer de bli :)

Hörru raifel vi kanske ska köra sharader snart igen som vi gjorde direkt när vi kom in hos Sanna ?

Jag kanske ska skriva en saga til dej???

De var en gång en raifel och en aifel dom kunde byta namn på helgerna till orspi. Dom skrattar högt och skämms inte för nånting. Dom älskar att busa och leka rövare. ja kort och gott deras liv pluss en massa hjältar med i bilden så som stålmannen som ofta använder orden lek inte tuff eller  försöker du leka rolig.

Ja jätte roligt vaaaaaa. men nu har jag skrivit här för att du ska kunna läsa något.  och imorn i skolan vet du vem vi  ska förfölja ;)

Puss på dej Nalin, jag älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0