Alla hjärtans dag

Hejsan.
Jahaa, idag gick jag upp vid klockan 10, syster Amanda och hennes pojkvän kom ner till mitt rum och väckte mej, visste inte vad klockan var så när jag kom upp tittade jag på klockan och då var den 10, jag frågade dom va fan dom höll på med varför dom väckte mej så tidigt men dom skrattade väl typ bara.

Åkte med Amanda till stan för att hon skulle hitta något att ha på sig tills ikväll för att hon skulle på fest, men hon hittade inget, och både jag och Amanda blev väl lite stressade och vi ville värkligen hitta något, jag hade bestämt mej, jag skulle inte ge upp (: .Så vi åkte in till Örebro för att se om vi kunde hitta något på Gina Tricot, och efter någon timmes letande hittade vi tillslut det hon skulle ha på sig så det kändes skönt (:

Kom nyss hem och jag vettefan vad jag ska göra ikväll, men det blir väl att hitta på nånting iallafall.....

Har tänkte hela dagen igen och det bara pirrar i magen hela tiden.......

41<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0