Går mot kvällen

Hallo!
Nu sitter jag här med Louise och pratar och vi var nyss ute med hundarna [:
Förut var jag ute på en långpromenad med hundarna och dom tyckte det var jätte kul att springa lösa i snön och busa!
Sen pratade jag med Lisa i typ en timma i telfonen, och vi typ satt och skickade länkar till varandra på msn samtidigt som vi pratade, tidsfördriv ? [:
Nu sitter vi här somsakt och vi ska väl kanske basta, käka ngt kanske och sen så vet jag inte om det blir melodifestivalen eller prata eller göra ngt annat, men det återstår att se [:

Ha en underbar kväll, och jag skriver nog lite senare tänker jag!

                                  Love /
F
         Greven                                           Nellie
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0