Hej

Hejsan.

Idag vaknade jag av att Amanda ringde och väckte mej vid typ 10-11 efter det la jag mej i sängen igen och somnade om. Typ runt 1 kom Matilda och Amanda hem till mej och vi drack lite kaffe och så.

Efter det åkte vi ner till Johanna och Jezpher i Åtorp och åkte lite skridskor och pulka med honom. Det var lika kul för oss som för honom, när vi hade åkt klart gick vi in till dom igen och käkade lite mat sen tog jag och Amanda Matildas bil och drog hem.

Hemma så käkade dom mat igen och jag skar isär två äpplen och åt tillsammans med dom som sällskap. Sen åkte mamma och Amanda ner till bråten och gick ut med hundarna och jag hjälpte David att bränna en film . Fullt upp, men endå depp hela tiden  "/ 

Nu sitter jag hemma hos Jensen med Jensen, Kristian och Camilla och lanar lite.

Vet inte vad jag ska göra mer än det jag har gjort, det ända jag kan göra är att hoppas och berätta för dig hur mycket jag älskar dig känns det som. Tänker på dig hela tiden och saknar dig hela tiden, hörru jag älskar dig, det är ju vi <3



 

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0