Misstag - Problem - Sjuk

Hallo.
Har inte vart i skolan idag heller, är sjuk. Jag ville dit för det var friluftsdag idag och jag skulle spela badminton men jag hade ingen skjuss "/ . Vaknade runt 10 och har haft jätte tråkit sen dess, men vad ska man göra ?

Senare ska jag iallafall sola, köpa hårfärg och färga håret. Det blir brun/rött tror jag , men jag är lite rädd för att färga bort allt det blonda men vi får se hur det går, kanske inte vågar.

Fan jag vet inte vad jag ska göra, känns som jag har gjort allt jag kan, så nu är det väl bara att hoppas på det bästa, men jag vettefan alltså "/  Orkar fan inte !   41 <3


Skriver mer sen

                        Love / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0