Orkar inte

Go'kväll...
Det blev ingen färgning av mitt hår, fanns ingen som kunde göra det på mej. Blev heller ingen solning gör det imorn istället, för att klassen ska till badhuset, och jag ska inte bada så jag ska sola istället. Nu sitter jag här framför datorn och kollar på TV:n och tänker, tänker, tänker, tänker........... Hela jävla tiden sitter jag och tänker på det, sjukt jobbigt. Gick upp vid 10 idag och har tänkt på det hela tiden, orkar inte ! misstag.
Funderar på att sitta uppe i natt men jag  vet inte , blir trolitvis så . Orkar snart inte med mej själv, but life goes on, right ?

Ajaa skriver väl lite senare, ursäkta depp.

                                Fuck / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0