Söndag

Hejsan.

Idag känner jag mej lite sjuk, men jag håller humöret uppe endå (: .
För en liten stundsen så var jag Louise och Amanda ute med hundarna och dom fick springa och busa , som dom tyckte var jätte roligt som vanligt (: . Det har kommit skit mycket snö under natten/morgonen så att det blev lite jobbit att gå , men det var endå roligt (:
Nu sitter jag, Louise och Amanda och kollar på film, men jag kollar inte så mycket utan jag sitter och skriver här istället.
Funderar på om jag ska sola ikväll men jag vet inte än d: 
Skriver mer sen,
                                Love / F
          Nellie                                  Greven                                 Atlaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0