Tisdag

Tjabado !

Idag har jag typ inte gjort så jätte mycket. Har varit i skolan, sen innan jag åkte hem så åkte jag och Matilda förbi stan för att jag skulle köpa en sak.
När jag kom hem så satte jag mej vid datorn och fixade med lite saker, sen helt plötsligt så stängde datorn av sej, och det visade sej att datorn var på tok för varm så vi damsugade ur den och nu är den helt okej igen, som tur är (:
Har blödit näsblod idag också, skit jobbigt. Det var jätte längesen jag gjorde det "/ 
Nu snart ska jag väl in i badet, sen gå ner i mitt rum och sätta mej vid datorn där nere och sätta på TV:n, ska bli gött.  Det blir nog ingen skola för min del imorn iallafall, jobbigt för jag har missat så mycket på sistone "/ .

Måste bara seja tack till alla mina kompisar som har stöttat mej den senaste tiden, jag älskar er., <3


                     Love / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0