Hemma igen

Heya
Nu är jag hemma igen , eller ja jag har varit det ettag.
Ligger i sängen och lyssnar på musik, jag lyssnar på " Tarzan Boy" med Baltimora.
Vi var nere på sta förut, köpte paket till mamma, det blev en kofta, en T-shirt och ett par örhängen, och pappa köpte
guldiga hängörhängen, jätte fina. Mamma och Pappa har förövrigt 17 års dag på söndag, så mys på dom!

Funderar på om jag ska åka ner till Matilda en stund sen även fast vi inte ska fira henne idag, men
det är ju endå hennes födelse dag så jag vet inte (;



Love / F


Kommentarer
Postat av: johanna

Vilken pudding!!!!

2009-01-08 @ 22:20:41
URL: http://www.bjorkelunds.com
Postat av: Freja

Hahah, eller hur (:

2009-01-09 @ 01:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0