Natten till onsdag

Dagen slutade bra, åkte ner till big sis Amanda och hennes pojkvän David för att kolla på film, det var trevligt men filmen var inte så bra tyckte jag [:




                                      



Nu ligger jag och kollar på Law & Order på TV4+ , men jag hänger inte riktigt med för jag är så upptagen med den här dumburken d;

Igår fick jag fastställt för mej att skolan börjar på torsdag, och det känndes inte så bra kanske, men ja MåSTE rycka upp mig och göra allt som ska göras annars kommer jag ligga efter som fan, så nu måste jag peppa mig själv :/

Hoppas ni har haft en trevlig kväll, och sov så sött . God Natt <3

                                Love / F


Kommentarer
Postat av: Göran Persson

Är så fiin..

2009-02-24 @ 04:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0