Onsdag !

Hey !

Dagen började med att åka till tandläkaren i örebro för Matilda skulle fixa tandställningen, efter det blev det skolan. Det är alltid lika mysit med tjejerna i klassen, men inte lika roligt med alla ämnen kanske [: Efter skolan följde Tilda med mej till stan en snabbis för att ja skulle köpa Alovera drink eller vare va, ska testa ose fall de är bra eller inte. Efter det åkte vi till Matilda för att hämta Hobbe för vi tänkte gå ut och gå , men då hade han redan varit ute å busat med några andra hundar så det blev inget med det, så vi åkte istället till Coop å köpte hårfär, läppglans näsplupp och hårspray.
När vi kom hem till mig så tog Matilda hål i min näsa, det blev ur gullit, haha d; .

Nyss så färgade jag, mamma och Amanda håret på varandra så det blev väl bra :P . Nu vet ja inte vad jag ska göra, får se.

Hare super duper !
                        Love / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0