Paket

Hello!
Idag har jag varit på stan och köpt nytt smink och paket till min stora syster Matilda för att hon fyller 19år på onsdag.
Ska försöka hitta på något att köpa till min mamma för hon fyller år på torsdag, men Matilda och mamma ska ha kalas tillsammans på fredag, så det blir mysigt [:
Jag köpte limegrön ögonskugga, en svartglittrig ögonskugga, eyeliner och en vit kajalpenna och en rosa kajalpenna, så när ja kom hem så provade jag på lite nya sminkningar, så nu har jag en sminkning på vardera öga, skit snyggt d:

Nu håller mamma på med mat, men ja vet inte om ja ska käka det, åt Mc Donalds förut så jag är inte så hungrig.
Sen ska jag nog vara med Elin om hon kommer hem,  jag ringde henne förut men hon var inte hemma ;P .

Ajaa, nu orkar jag inte skriva mer. Hare SUPER bra <3

                            Love / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0