Skolan

Hey !

Nu sitter jag i skolan och har ergonomi, så tråkit är det men den här lektionen fick vi i allafall sitta vid datorn så det var posetivt [:  Idag slutar jag klockan 14.20 tror jag så det är ganska skönt. När ja kommer hem funderar jag på om jag ska ta med mej hundarna ut på en spring tur och sen träna lite med dom [:
Jag vill inte sitta i skolan men vafan, man träffar ju kompisarna här och det är ju typ därför man går hit (: Jag vill igentligen ha lov, men det kommer ju snart ett så de blir skönt.

Nu håller vi på och ska skriva om massa förflyttningshjälpmedel, så jävla tråkit !

Skriver mer när jag kommer hem och har tränat lite . <3

                             Love / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0