Söndag

18.03

Gick och sov sent igår. Åkte med bussen vid kavrt över 10 igår med Manne. Vi åkte till stan för att se om det fanns något kul ute i stora Karlskoga , men inte de inte. Det blev att ringa till Matilda för att få skjuss hem till mej. Vi satt vid datorn, pratade och lyssnade på musik. Sen gick vi o la oss kankse vid 3 eller något.

Vaknade idag klockan halv 3 - 3 någon gång och käkade furkost, yeah va gött de va oO

Nu sitter jag här och det är mycket folk hemma idag, mamma, pappa, jag, Amanda, Matilda, Jezpher, Johanna pluss hundarna Greven, Nellie, Atlaz.  Ganska mysigt =)

Senare ska jag städa, och sen kolla på film med David och Amanda. Vet inte om jag ska till Nalin sen eller om hon kommer hit. Får se :)  .

Måste bara säga att jag är brunett nu oO

Nu räcker det <3





 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Brunett är hett =)

2009-03-19 @ 07:05:24
Postat av: En annan amanda

Snyggt blev de : )

2009-03-20 @ 10:35:52
URL: http://amandatuner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0