Tisdag

08.24

Sitter här Tisdagmorgon och väntar på att Matilda ska komma hit.
Så jag drar väl en rutt om fredan och lördan

Helgen har varit helt okej, men fredan var ju heltklart bäst.
Var hemma hos en kompis som heter Arvid och där var det mycket roliga människor.
 Jag skrattade hela kvällen, och då menar jag fan hela kvällen också haha !


Några bilder på oss.



Lördagen blev inte riktigt lika lyckad.
Jag och Nalin var hemma hos mej, efter det åkte vi till Mc Donalds, där Oliver och Johan hämtade oss.
Efter det åkte vi till Christian och satt där enstund, vi gick vidare till Adam, men jag och Nalin gick aldrig in haha.
När klockan var 00.00 började vi dricka, det känndes jävligt onödigt.
Efter det mötte vi Johan igen och gick till hans kusin Micke som man inte har träffat på hur länge som hälst, så de var kul att träffa han.
Efter det gick vi till Eda, där det var endel folk, men det var endå inte raifelekul.
Jag och Johan skulle åka taxi hem och då var väl klockan typ 5 halv 6, men vi hade inga pengar.
Vi gick till Karlbergs kiosken men det var så jävla kallt så vi satte oss i en trappuppgång och var lite tattare, där ringde jag mamma så att hon skulle hämta oss, efter jag hade ringt mamma så somnade jag till i trappuppgången, haha !
När jag kom hem så käkade jag sen somnade jag snabbt som blixten!


Mörka bilder




/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0