Tisdag

17.41

Idag har skolan gått bra, har lyssnat på Marie idag iallafall, det känns faktist jävlit bra (:

Efter skolan släppte Matilda av mig och Lisa på Solstudion, för att vi skulle möta upp Amanda där för att jag och Amanda skulle sola. Efter vi hade solat åkte vi hem till mej för att plugga lite psykologi, det gick bra, men vi blev inte klara för att Lisa skulle till körskolan, men vi skulle fortsätta ikväll på telefon haha (: .

Efter Lisa hade åkt så fortsatte jag plugga lite och jag gör det lite nu med, men asså det är så tråkigt att plugga själv "/ . 

Nu sitter jag här lyssnar på lite nightwish, och pluggar som sagt . Inte as kul men de går (:

lovethasgrils <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0