Tisdag

23.29

Hellu mina små vänner. Har inte skrevit på ettag nu men de e bara för att jag inte har haft tid ! Har ett så upptaget liv nu haha.

Har väl inte gjort så mycket vart med folk hela dagarna kanske. Festat på helgerna . Så har de varit .

Nu ligger jag på madrass hos  min fru Nalin mys&gos, ska sova här inatt.

Vi har massa överdrivna planer inför sommare som kommer vara så kul att vi ska göra! :D
- Arvika, PiP, Turiket, Road Trip  , sen ska vi även till Gambia i höst / vinter .

SUPER KUL! :D '



Johan Nilsson Är Bäst Efter Mej Och Efter Nalin Kanske Jag Vet Inte Hon Är Lite Skitsofren Så Man Vet Inte Med Henne

Kommentarer
Postat av: Anonym

du snackar ju bara massa skit :S

2009-05-13 @ 19:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0